27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], KALBİM SENİN


KALBİM SENİN





Yine asık yüzün gözlerin

dalmış ufuklara

Yaklaşan ayak seslerimi

duymuyorsun

Yıllar geçmesine rağmen,

hiç görmedin beni

Hep boş bakışlardı bana

ayırdığın

Hani diyorum bir kez

bakarken görebilseydin





Sana olan sonsuz sevgimi

sadakatimi

Ama sen bir kez sevmişsin

silemiyorsun

O seni istemese de sen onu

unutamıyorsun

Yok şikayet etmiyorum

bilerek geldim sana

Onu çok sevdiğini onsuz

olamayacağını





Bana hiç yalan söylemedin,

ya o ya hiç dedin

Ona olan sevgini anlattın

saatlerce

Ben kabul ettim her şeyi

Ama hiç düşündün mü bir

kez olsun

Neden kabul ettim, neden

yanındayım





Sen nasıl sevdiysen o

vefasızı

Bende seni öyle sevdim sen

anlamasan da

Artık sana dair tüm

ümitlerimi denizlere attım

Biliyorum hiç bir zaman

sevmeyeceksin beni

Olsun olsun sevme





Ben senin yanındayım ya

Sana dokunabiliyorum ya

Nefes alışını duyabiliyorum

ya

Gece sen uyurken

seyredebiliyorum ya seni

Daha ne isteyeyim ki bu

bana yeter


Sen sevmesen de

Benim sana sevdam her

geçen gün artıyor

Ama neye üzülüyorum

biliyor musun

Yemin etmiştim onu

tutamadım

Her ne yaptıysam

tutamadım





Seni mutlu edecektim

yüzünü güldürecektim

Ama olmadı tutamadım

tutamadım

Sen sen o vefasızı

unutamadın, unutmadın

Birde söz vermiştim her an

yanında olacağım diye

Sanırım tutamayacağım

sözümü





Bir vefasıza duyduğun sevgi

O yaşlanmış kalbini çok

yormuş

Doktorlar ümit yok derler bir

kalp gerekliymiş

Biliyor musun seni içinde

yaşattığım

Kalbim seninkiyle aynıymış

sana uyuyormuş





O kadar mutluyum ki

anlatamam

Artık bir parçam hep seninle

olacak

Sol yanında atacak sürekli

Belki yine mutsuz olacaksın

başkasını sevemeyeceksin

Çünkü o kalp seninle dolu

sevdiğim





Sana mutluluk veremedim

üzgünüm

Ama sana hayat

verebileceğim için

mutluyum

Mutluyum sevdiğim her

daim yanında olacağım

Ve elini ne zaman sol

tarafına götürsen

Belki beni anımsayacaksın





İşte o zaman var ya

Ben ben huzur içinde

gülümseyeceğim sevdiğim

--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi