29 Mayıs 2011 Pazar

[cadilarmekani], BEN

ben ne kalpler gordum askı için ölen 
ben ne asklar gördüm dağları delen 
ben ne sevdalar gördüm kavusmadan biten 
ben ne sözler duydum sevgıyle bezenen 
ben ne hasretler gördüm gelmesini ömür boyu bekleyen 
ben ne gözler gördüm baktıgında dunyayı hayran eden 
ben ne insanlar gördüm sevmeyı bilmeyen 
ben ne yalanlar duydum sevgıyı askı bıtıren 
ben ne gercekler duydum yalan dıyıp silinen 
ben ne asıklar gördüm birbirine ıhanet eden 
ben ne gözlerde gördüm baktıgında bıle guven vermeyen
ben ne asklar gördüm sevdiği halde kabul görmeyen 
ben ne asklar gordum sırf çıkar için sürdürülen 
ben ne ımkansız asklar gördum bası sonu bellirsiz biten 
ben ne kahramanlar okudum ask için canını bile veren 
ben ne ınsanlarda gördüm askını üç kuruşa degişen 
ben ne ınsanlar gördum hergün yeni bir aşk için canını veren 
ben ne hayal perest sevgılıler gördüm olmayacak duaya amin diyen 
ben ne yakısıklılar ne guzeller gördüm unutulup giden 
ben ne sarkılar dinledim asıklar için söylenen
ben ne romanlar okudum askı ıhanetı ınsana ögreten 
ben ne geceler gördüm sabahı bile zor gelen 
ben ne yagmurlar gördüm sevgılılerın üzerine çiseleyen 
ben ne camlar gördüm arkasında askının yolunu gözleyen 
ben ne insanlar tanıdım gercek askını bekleyen 
ben ne asklar gördüm kavusmadan biten 
ben ne acı ask hıkayelerı okudum sonu hüzünle biten 
ben ne göz yasları gördüm ask için dökülen 
ben ne asıklar gördüm askın a sını bile bilmeyen 
ben ne anladım bılmıyorum ki ask varmı yok mu gercekten 
ben ne gördümse görmezden geldim resetledım beynımı gercekten


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi