27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], İKİYE BÖLDÜN BENİ


İKİYE BÖLDÜN BENİ





Söküp aldın kalbimi

İkiye böldün beni.

Düçar ettin halimi

İkiye böldün beni.



Dünya gözlerime dar

Sırada çok hasret var

Beni senden aldın yar

İkiye böldün beni.



Maziyi bir hatırla

Türbedarım yatırla

Dilim dilim satırla

İkiye böldün beni.



Taşa akıyor kanım

Acıyor diğer yanım

Can çekişmede canım

İkiye böldün beni.



Şimdi ben yarım kaldım

Hüzne acıya daldım

gece yandım




İkiye böldün beni.



Sevdan kılıç yarası

Yok öncesi sonrası

Kör bir bıçak arası

İkiye böldün beni.

--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi