27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], Anılar ve resimler


Öylesine özledimki seni ...

Anlatamam.

Aylar oldu görüşmeyeli , çok uzaklardasın .

Bazen...

Sana benzer güzeller görüyorum sokaklarda , 

Hemen sen geliyorsun aklıma...

Gözlerin , gülüşün , tüm hatlarınla .

Yalnız bir an sana benziyorlar , 

Sonra gene yabancı onlar.

Dün , 

Daha dün ...

Umutların tükendiği sınırda iken , 

Kimsesizliği , çaresizliği yaşarken ...

Ellerimde , boynumda ağır prangalar .

Birden resimlerini hatırladım , 

Çıkarıp sakladığım o yerden ...

Uzun uzun baktım.

Meğer ne çok özlemişim , 

Meğer ne çok severmişim seni .

Birde şiirin geçti elime , kendi el yazınla yazdığın , 

O günleri yaşadım.

Ne garip ...

Sanki biz değiliz de mazideki o güzel aşkı yaşayan , 

Bir siyah beyaz filimde başkasıydı perdedekiler.

Şimdi ...

İki yabancı gibiyiz.

Bomboş karanlığa uzanan ellerim tutan yok , 

Ağlasam duyan yok , çarem yok , umudum yok , yok.

Anılarımda olmasa yaşamama imkan yok.


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi