27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], BEN SANA GELECEGİM

BEN SANA GELECEGİM




Artık gelirsin diye

yoluna 

bakmıyorum

O özlem dağlarını

Azimle deleceğim

Âlem neler

söylermiş düşünüp

takmıyorum

Madem sen

gelmiyorsun ben

sana geleceğim.



Hadi durdur

bakalım beni

yolumdan çevir

Yetiyorsa mecalin 

önüme setler devir 

Bitti bende

tahammül döndü

yüzüm de nevir

Neymiş bu bitmez

gurbet aslını 


bileceğim.



Bulmaz mıyım

sanırsın mekân 

tuttuğun yeri

Bir gün oh

diyemedim gittiğin 

günden beri

Bu uğurda ölmek

var asla dönüş yok 

geri

Alnımdan kanlı teri

zaferle sileceğim.



Sevdiğim

helâlimsin baş

tacım can yarımsın

Gözümden

sakındığım

namusumsun

arımsın

Can evimde nefesim

en değerli varımsın

Bir günlük ömrüm

olsa seninle

böleceğim.



Kilit vurdum 

gönlüme 

anahtarıysa sende

Aşk’a ihanet yoktur 

bende bulunan

gende

Züleyha’nın sevdası

azmi çabası bende

Derdinle

dertlenecek neşenle

güleceğim.



Çok bayram, çok

yeni yıl geldi geçti

bekledim

Dönmedin,

umudumu

tekrarına ekledim



Şimdi son

gayretteyim canı

yola yükledim

Ya visale erecek, ya

yolda öleceğim.






--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi