28 Mayıs 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], sen benısevmelisin

SEN BENİ SEVMELİSİN



Çektiklerin nicedir diye sorsan
halimi

İndirdiğin darbeyle kırıverdin belimi

Tıpkı eskisi gibi dostça tutup elimi

Sarmalayıp sararak sen beni sevmelisin.



Kayboldum yokluğunda ismini anıyorum

Ümitsizce her seste sen geldin sanıyorum

Küllenmedi alevim yandıkça yanıyorum

Çektiğimi görerek sen beni sevmelisin.



İnatçı damlalarla çatladı sabır taşım

Pervasız geçti gençlik sona yaklaştı yaşım

Bir gün gelirsin diye bekliyor gönül kuşum

Kapısından girerek sen beni sevmelisin.



Dantel gibi işlendi derin çizgiler yüze

İnsafın yok mu senin mahkûm edersin güze

Serzenişler nafile çıkamadım hiç düze

Hatırımı sorarak sen beni sevmelisin. 



Çırpındıkça çaresiz ağrıyordu sol yanım

Hasretinle inan ki kuruyup gitti kanım

Biteviye öldüğüm yetmedi mi be canım

Dertlerimi dürerek sen beni sevmelisin.





--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi