27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], ÖZLEMİYORUM SENİ


  
ÖZLEMİYORUM SENİ


Özlemiyorum seni gönlüme unutturdum...

Beynimdeki hücrelerden de sildim adını.

Kalbimdeki tahtını da yıktım, viran eyledim...

Sensizlik ölüm değilmiş meğerse.
   
Anıların da silindi, su üstüne yazılan yazılar misali.

Bak; sensiz de geziyorum Ankara ' nın sokaklarında...

Yeniden gülmeyi de öğrendi gözlerim,

Özlemiyorum seni, gönlüme unutturdum.
   
Başka güzellere de bakıyorum isteyerek,

Türkü bile söylediğim oluyor...

Kısacası seni tamamen unuttum.

Özlemiyorum. Seni gönlümede unutturdum.
  


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi