27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], SEN GIDINCE

SEN GİDİNCE



 
Sen gidince

ayrılığın içimi,

Alevledi ateşlerde

yakıyor.

Hasretliğin

beyazlattı saçımı,

Şimdi gözüm

melül mahzun

bakıyor.



Çaresizim kimse

gelmez yanıma,

Can katardı

gülüşlerin

canıma,

Hiç mi kanın

kaynamadı

kanıma?

Niye gönlün başka

kalbe akıyor?



Gittin artık şu

gönlümün

yasısın,

Hatırasın

hayalimin

süsüsün,

Benim için

güzellerin

hasısın,

Sensiz olmak

nefesimi tıkıyor.



Bilmiyorum kimi

sever yüreğin,

Üzerime toprak

atar küreğin,

Ateşlere atmak

beni ereğin,

Feryatlarım Kaf

Dağını yıkıyor.



Kara gözlüm


umudumu


yitirdim,

Ben ömrümü

hayalinle

bitirdim,

Bu sevdayı

mahkemeye

götürdüm,

Bu davaya mutlak

hâkim bakıyor.



Belki bir gün

mezarıma

gelirsin,

Ümit’ini 

topraklarda

bulursun,

Mazi ile tek başına

kalırsın,

Mazlum ahı

zalimlerden 

çıkıyor.
 



--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi