27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], ISSIZLIGINA SANİYE SANİYE SUSUYORUM

ISSIZLIGINA SANİYE SANİYE
SUSUYORUM



Yüreğim hançer tuttu
sayende 
Her gün kendi satırlarını
kana buluyor
Sisli bir gecenin içinde
yıldız arıyor gözlerim 
Umudumu yitirdim 
Şimdi sensiz bütün
hecelerim seni soluyor



Ey saçlarının beyazına 
tutunduğum sevdiğim
Gittin hicran oldu 
yutkunmak düştü bana 
Issızlığına saniye
saniye susmak
Şimdi bir tutam mısra
kaldı bana senli gecelerden 
Kalbimin ateşine tutacak.



Desem ki gitme can 
Bu beden sevginle
nefes almakta 
Hani hüzün katıp
ekmeğimize 
Gözyaşı içerdik ya
cay niyetine hatırlarsan
Unuttun mu ki 
dudaklarının yüreğimi öptüğü zamanları



Hani sen gülerdin 
Geceme, hep
ay ışığı doğardı 
Biliyor musun sen gittin
boynu bükük kaldı sevdamın



En güzel masalım bitti.
Bir yar acısı bıraktın
gönül heybeme 
Bir tek ben değil hayalim
ümidim sevgim bile
kırgın sana 
Kırgınım sana 



Giderken kar rengi bir
intihar bıraktın
yüzümün benzinde
Gözlerim kan rengi
bir bekleyişte şimdi
Seni öyle beklemişim ki 
bekleyişlerin adını
ben koymuş bekleyenler



Şimdi asır oldu gecelerim,
uzadıkça uzuyor 
Ne kitaplar artık
çare oluyor ne duvarlar
anlıyor beni
Ne kolaymış vazgeçmek
sevdadan he, 
bi nefes alıp sigaradan
sonra uzun uzun
vermek kadar kolaydı 
öylemi
Hiç yanmazı için senin 
Bak ağlıyorum içimde
konuştukça sesin. 



Ey gözlerini geceme
ışık yaptığım sevdiğim
Bilirsin sen gözlerini 
geceme ışık yaptığım
demlerde, tutunduğum
düşleri 
Ve şimdi kırılınca gönül
kalemi yarım kalsada mektuplar 
Eğer aşk düşmüşse
yüreğe söyle sevdiğim
söyle lal olurmu şarkılar



Değil sevdiğim değil
sadece kalemime değil
yüreğime kefen biçtim
gidişinle
Ömrüm demişim 
ömrüme nokta demişim
Noktama sen demişim
Hoşça kal
Eğer kabrime uğrarsan 
Şiirlerim kadar hafif
sevmelerim kadar
ağır dokun toprağıma 
Kırgınım sana



--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi