27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], Adam Gibi

Adam Gibi








Ben seni hiç sevmedim ki 
Yorgun akşamlarda söylediğimiz şarkıları sevdim 
Bir çiçeğe gülmeni bir güle benzemeni sevdim 
Bir de yıldızları sevdim
Eylül akşamlarında gelip gözlerinde durdular 
Ben seni hiç sevmedim ki 
Beni yola koduğunda ayrılmayı sevdim 
Kurşunları sevdim beni vurduğunda 
Ağlamayı sevdim unuttuğunda 
Yalnız olduğumu anladığımda 
Ayakta kalmamı sevdim 

Yıkılmamı sevdim seni her hatırladığımda 
Ekmeği sever gibi sevdim sensizliği 
Su gibi özledim temmuz güneşinde sesini 
İkindide yağmur gibi 
Geceleyin rüzgar gibi sevdim seni sevdiğimi 
Ben seni hiç sevmedim ki 
Kuşlara şarkılar öğretmeni sevdim 
Menekşeyle konuşmanı 
Nisana hatırlatmanı 

Baharın bir adının da yalnızlık olmadığını 
Düştügüm zaman kanayan yanlarımı 
Ve tuhaflığımı üşüdüğüm zaman 
Sakız satan çocukları
Yeni çıkan şarkıları 

Her kaybettiğinde kazanan yanlarını sevdim 
Denize düşmüş gül gibi düştüm ateşe 
Ben yangını sevdim 
Yandığım zaman böyle işte 
Ben seni hiç sevmedim ki

Bir gece bir ceylan indi dağdan kalbine 
Bir gece bir şiir gibi kibrit alevinde 
Alemin ortasında kimsesizliğin sesinde 
Buğusunda sabahın 
Acımasızlığında bir ahın 
Ağlayan yüzünde İsa'nın 
Ferahlatan gücüyle duanın 
Korkutan yanıyla narın 
İncirin zeytinin ve kalbin üstüne

Tutunduğum umudun üstüne 
Korkunun üstüne 
Senin üstüne 
Hepsinin üstüne, hep senin üstüne 
Ben seni hiç sevmedim ki 
Gittiğin zaman 
Gitmeni sevdim 
Evreni sevdim geldiğin zaman 
Kalmanı sevmedim 
Korkuyordum sana alışmaktan 
Yine de sevdim gülümsemeyi 
Mendilimi sallarken seni götüren trenin arkasından 

Kırlara ilk kar düştüğü zaman 
Ölümünün ne güzel olduğunu sevdim 
Seni içimde öldürdüğüm zaman 
Ben seni hiç sevmedim ki

Yorgun akşamlarda söylediğimiz şarkıları sevdim
Bir çiçeğe gülmeni, bir güle benzemeni sevdim
Bir de yıldızları sevdim
Eylül akşamlarında gelip gözlerinde durdular
Ben seni hiç sevmedim ki
Kuşlara şarkılar öğretmeni sevdim
Menekşeyle konuşmanı
Nisana hatırlatmanı

Baharın bir adının da yalnızlık olmadığını
Düştüğün zaman kanayan yanlarını
Ve tuhaflığını üşüdüğüm zaman
Sakız satan çocukları
Yeni çıkan şarkıları 

Her kaybettiğinde kazanan yanlarını sevdim 
Denize düşmüş gül gibi düştüm ateşe 
Ben yangını sevdim 
Yandığım zaman böyle işte 
Ben seni hiç sevmedim ki
Ben sevdim mi 
ADAM GİBİ severim... 
Ben sevdim mi 
ADAM GİBİ severim...


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi