27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], candostum

CAN DOSTUM




Ay güneş kıskanır, bakmaz

yüzüne

Has bahçenin gülü, benim


can dostum

Kem 
gözler bakmasın, ela


gözüne

Ruhu 
sevgi dolu, benim can


dostum




Vuslatın yoluna, atmış bir


düğüm

Yüreği yanıktır, benim


gördüğüm

Acılar kol kola, olmuş kör


düğüm

Diken sarmış yolu, benim


can dostum



Sevgi başına taç, 
hüzün


elbise

Yolların düşmesin, asla


kalpsize

Bir selamın bile, hazine


bize

Canı sarar kolu, benim can


dostum



Topraklara vermiş, sevdiği


yarı

Felek tez yağdırmış, dağına


karı

Tarumar bir yürek, etmez


mi zarı

Zehre katmış balı, benim


can dostum



Hisleri ütülü, 
sevgi
si kat

kat

Hüzünlü günleri, hiç


vermemiş tat

Gönlü huzur ister, ne saray


ne yat

Hakka ayan halı, benim can 


dostum



İnce narın boyun, kalemdir


kaşın

Gülecek ay yüzün, akmasın


yaşın

Boyun büküp dara,


düşmesin başın

Derde anzer balı, Benim


can dostum



IŞIK der ki 
dost
um,

gülecek yüzün

Çile yayı gerdi, bitecek


hüzün

Sevgiye doyacak, 

düzün

Kurumasın dalı, benim can


dostum



--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi