27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], ZEMHERİ GÜLÜŞLÜM AYAZ BAKIŞLIM

ZEMHERİ GÜLÜŞLÜM AYAZ BAKIŞLIM

Gözümden ruhuma aktın bir anda
Efsuni bakışlım ney’zen akışlım
Aşkını kalbime soktun bir anda
Zemheri gülüşlüm ayaz bakışlım

Gözlerine bakıp dalmak niyetim
Bin gece öylece kalmak niyetim
Can verip bir buse almak niyetim
Zemheri gülüşlüm ayaz bakışlım

Acemiyim aşkta yok ehliyetim
Vermeye razıyım cansa diyetim
Gözlerinde ölmek bitmek niyetim
Zemheri gülüşlüm ayaz bakışlım

Aklım firarlarda gönlümse sende
Manasız boş kemik kaldı bedende
İlk kez aşk yaşadım senin sayende
Zemheri gülüşlüm ayaz bakışlım

Avuçlarından ’aşk’ içtiğim elsin
Gönder de dertlerin hep bana gelsin
Gülerken gözlerin bir kezcik gülsün
Zemheri gülüşlüm ayaz bakışlım


Şiir:Fatma Naz

--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi