27 Mayıs 2011 Cuma

[cadilarmekani], Bize Yakışmıyor




Bize Yakışmıyor 


Sevdalar türkülerde kıvam tutmuyor 
Yürek atışları göğe vurmuyor 
Yaşamın töresi çağa sığmıyor 
Yakışmıyor aslında böyle yaşamak 
Bize yakışmıyor 
Ne zaman insan olmanın 
Sancısıyla kıvrasan 
Kuru sıkı kurşunlar kadar önemsiz 
Hayatım serilir gözlerimin önüne 
Bir sinema bileti gibi 
Yırtılıp atılan ömrüm 
Kahırla sitemle isyanla geçen yıllarım 
En yalnız gecelerde büyütüldüm 
En yalnız kelimelerle anlatıldım 
Ve de en cömert yalanlarla aldatıldım 
Bu yüzden garipliğim anam 
Acılarım kara sevdam oldu 
Kapalı gişe oynadım yoksulluğun dramını 
Nasipsizliğin zaferiyle öğütülüp 


Rekorlar kırdım 
Künyemde yazılı talihsizliğim 
En büyük nişanım kadersizliğim 
Elimde ayağımda yokluk kelepçesi 
İtaatsizlikle suçlandım üstelik hayata karşı 
Razı değil bu gönül benden 
Razı değil bu yürek benden 
Ellerim isyankar gözlerim sitem kar 
Yüreğimde çığlık çığlığa kurşuna dizilir arzularım 
Nefesimin ağırlığında intihar eder duygularım 
Acıdıkça yanar içim yandıkça isyan okur kimliğim 
Geçip giden zaman benden habersiz 
Oysa gecenin gizeminden sıyrılmış 
Bir şafak vakti ne yakışırdı bana 



Ne zaman bir Leyla sancısıyla kıvransam 
Namlunun ucundaki delikanlı sevdam gelir aklıma 
Ölümse uğruna ölüm dediğim can adadığım sevdam 
Bir de aldatılmış umutların elinde 
Silinip giden kimliğim 
Bu yüzden bilinmezliklerin 
Mucizesine sırdaş oldum 
Çatlamış topraklarda steplerce susuz kaldım 
terk edilmiş örenler misali gamla doldum 



Korkularım yürüdükçe damarlarımda 
Acıyı hissederek acıyı duyarak 
Nabzını saydım avuçlarımda bu sefil hayatın 
Yine de bu gözler ihaneti kuşanmadı 
Yalan masallar düş olmadı 
Bu yüzdendir ayazı 
Bu eller kula kul olmadı 
Bundandır nasırları 
Aydınlıktım oysa karanlığa karşı direnen 
Acıydım nefes nefes hücrelerimde gezinen 
Gözlerim hüzne yatkındı 
Yüreğim kara sevdaya 
Çiçeklerle donanmış yemyeşil bir bahar 
Ne yakışırdı bana 



--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi