31 Mayıs 2011 Salı

[cadilarmekani], SENİ ARZULADIM...



SENİ ARZULADIM…
Sana duygulandım geceler boyu
Yıldızlara düşürdüm her yolu
Mehtaplarda süzdürdüm hayâlını
Her halini çizdim derin maviye
Sen diye haykırdım sevgili
sen diye her periye..

Kanat kanat bana uçtun an oldu
Sana düştüm büklüm büklüm
Sende ürktüm titreyerek
Korktum an oldu
Sen oldun endişem
Sevişen hayalin
düşleyemem sensiz yarın..

Gün olur sana çıkarım seherden önce
Her selden önce sana akarım sular gibi
Dolular gibi bana düşersin yağmur yağmur
Islanırım sende yeniden
Sırılsıklam ey sevgili
sırılsıklam..

Bir tesellim olur bazen kuru dal
Yeşerir çiçek gözümde
Devşirir umut
Al olur gonca yollar boyunca
Gül pembeleşir
Bir dünya yaratırım mavi ve yeşil
Güzelleşir o an hayat
Sunulur ikram cennetten
Elbette aşk ve sen
Bana gelen ey sevgili
Gönlüme eren, yalnızca sen.

osmanbaylar


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi