26 Mayıs 2011 Perşembe

[cadilarmekani], SEN

Sen uykuysan, ben gördüğün düş olam, 
Sen yuvaysan, ben bir yavru kuş olam. 
Ağlar isen gözlerinde yaş olam, 
Damla damla yanağına çiz beni. 
Sen sevda ol, ben uğrunda can veren, 
...Sen gülnişah, ben eteğe yüz süren. 
Sen avcı ol, ben yaralı bir ceren, 
Sıra sıra kurşunlara diz beni. 
Sen güneş ol, ben günyüzü görmeyen, 
Sen neşe ol, ben ömrünce gülmeyen.
Sen tabip ol, ben derdinden inleyen, 
İlmek İlmek acılardan süz beni.
Sen leyla ol, ben yağmursuz çöl olam,
Sen yangın ol, ben savrulan kül olam. 
Sen bahçevan, ben bahçende gül olam,
Arı gibi daldan dala gez beni...
Ben bir etek, sen kocaman bir dağ ol,
Ben bir çalı, sen alımlı bir bağ ol..
Ben Can Nuri sen canımda bir can ol,
İsterisen toprak toprak ez beni.


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi