30 Mayıs 2011 Pazartesi

[cadilarmekani], KESTANE GÖZLERİN

kestane gözlerinde sabahladım
sarılıp akşamdan ruhuna sevdim
kestane gözlerini bulutlarda
okşarken saçlarını tan gelene dek
kestane gözlerinde sabahladım

üşüdüğünde tenim ruhuna sardım
hücrelerin dokundukça yandı tenim
yıldız kaymalarında aradı gözlerim
ellerinde terlerken titrek ellerim
kestane gözlerinde sabahladım

yağmur yağdı, doluya kesti düşlerim
her dolu tanesinin düşüşünde geceye
sen olup doldu yüreğime sevmelerim
sevmelerim ağlarken hasretinde
sabahladım kestane gözlerinde

aşk yazılmaz sanma karanlığa
rüyalar sarılınca kestane bakışlara
gece az kalır,ölümde yaşanır sevda
ruhun ulaşınca güzelliği ile ruhuma
kestane gözlerinde yaşanır sevda
sabahlanır kestane gözlerinde 

hasret ay olur,yokluğun karanlık,
kır kokularına dönüşür ten kokuların
sarar ruhu atlas yorgan gibi düşler
sabahlanır sevda ile kestane gözlerinde


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi