30 Mayıs 2011 Pazartesi

[cadilarmekani], BEN SENİ ÖZLEDİM


Özledim bakışındaki kini özledim
Öfkeni özledim nefretini özledim
Gülüşünü gelişini gidişini özledim.
Benliğini duruşunu ben seni özledim..

Teninin kokusunu elinin tutuşunu
Gözlerinle süzüşünü bırakıp gidişini.
Yüreğimi ezişini sinemi yakışını
Benden kaçıp gittin dönüşünü özledim..

Titreyen sesini ceylan gibi bakışını.
Bana selam verişini günaydin deyişini.
Umut verip cayışını seviyorum değişini. 
Sensiz geçen günleri ben seni özledim..

Özleten hislerini içindeki düşünceyi arzuyu.
Kararını azadını cezamı çekmeyi özledim.
Sabrını kanaatını bana olan sevgini özledim.
Özledim gözlerini ben seni özledim.. 

--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi