28 Mayıs 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], SEVDİM SENİ KAHRETSİN


SEVDİM SENİ
KAHRETSİN



This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 726x576.




Böyle olacagini biliyordum hangi yüzle af diliyorsun simdi?


utanmayi bilmezmisin sen, pisman mi oldun yoksa? 

degerimi kaybedince anladin degil mi? 
senin bu yaptigin varya ihanetten bile agir geldi bana.. 
hakaret etseydin keske, sevmiyorum deseydin, 
ama hiç birsey söylemeden, son kez dinlemeden 
sormadan, ögrenmeden çektin gittin 
.....







unutmak mi? unutmadim 
sevdim iste kahretsin sevdim 
ufacik yarali yüregimi sana emanet ettim 
yalanlarina onu bari alet etmeseydin ya 
Seni unutmayi denemedim bile 
cünkü ben; unutmak için sevmedim ki seni 
bambaska oldugun için çok farkli, delikanli oldugun için sevdim 







sesini duyunca hele birde gözlerimin icine bakinca 
heyecan verdigin icin sevdim 
bana inatci, catlak demeni bile sevdim 
ah ulan oyuk oyuk gamzelerin yokmu, deli oluyorum onlara 
hele alayci gülüsün yeter zaten insana 
ama en cok bebegim duygusalligin icinde sakli sert tavirlarini sevdim 
sevmez olaydim adam sandim yanilmisim



 



bu muydu delikanliligin?

geri döndün, suskun gecen haftalari silelim dedim 

o günlerin acisi hala üzerimdeyken, sana hala güvenemezken, 
türlü türlü cabalarken su yaptiklarina bak 
su canima kastinmi var senin? nedir söyle, yapmak istedigin?







bu sevgi ne kadar kötü seymis 
Ah yüregim, izin verse de keske gururum kazansa 
yaptiklarin bardagi tasirdi artik, artik yeter cek git 
sevmiyorum diyebilmek isterdim



 



fakat biliyorsun askim ben cabuk affederim 
ama söyle, su yüregim hesap sorsa ne derim ben ona? 
al iste, bir tek yüregim degil gururum bile hesap soruyor 
seven insan böyle mi yapar diye, yapmaz tabi ki 
yoksa beni sevmiyormusun sen? yoksa hic mi sevmedin? 



This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 756x558.




o zamanlar sesini ilk duydugumda beynimden vurulmus 
elim ayagima dolasmisti 
o gizemli bakislarini cözmek istemem en büyük hatam oldu 
sevdim seni kahretsin sevdim, sevmez olaydim 
yalanlarina kanmasaydim 
yaptiklarini unutmakmi? asla unutmadim 



This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 750x750.




dilim seviyorum dese de ,yüregim kanlar, gözlerim yaslar icinde 
inanamiyorum artik, güvenemiyorum artik, gücüm kalmadi

meger sevmek neymis ben bunu seninle anladim 

sevmek hem gülmek hem ayni anda aci cekmekmis 
yüregin kan aglasa da, icin alev alev yansa da 
sevdigini herseye ragmen affedebilmekmis 
ama kahretsin affetsem de unutamiyorum güvenemiyorum







girdim bir cikmaza, o tane tane akan gözyaslarina, 
hickira hickira seni seviyorum deyisine kurban olsun maralin 
ben seni gercekten sevdim,
candan sevdim,
yürekten sevdim








ah birde gecmisi silebilsem, yalanlarini, yaptiklarini unutabilsem 

inan inan bana hersey bambaska olurdu 
simdi elimde kalem degil, ellerin olurdu 
gözümdeki yaslar pismaliktan degil mutluluktan akardi 
gözlerim ise bos bir kagida degil senin gözlerine bakardi







oturupta bunlari kendi kendime degil, karsima seni alip defalarca 
seni seviyorum, seni seviyorum



This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x565.




diye haykirirdim 
simdi ise gamzelim



haykirmaktan gec 
seni sevdigimi ben fisildayamiyorum bile 
sen benim sesimi solugumu kestin 
sesimi solugumu kestin kestin..





This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x555.








--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi