29 Mayıs 2011 Pazar

[cadilarmekani], Sen benimsin, sahipleniyorum seni.

Sen benimsin, sahipleniyorum seni..
Benden sonran yok senin.
Saçlarına başka el değemez, nefesini başkası çekemez, tenine dokunamazlar; yaşatmam seni !
Her bir zerreni ezberledim kendim gibi..
Doya doya baktım onlara, içime sindire sindire..
Her bir çizgisini biliyorum vücudunun, bir tane eksilse, bir tane çoğalsa bilirim.
Şu damarımda akan kan sensin. Sen akıyorsun, sen aktıkca hayat akıyor, hayat aktıkca ben yaşıyorum.
Hayatımın her karesi silindi benim aklımdan. Hatırlamıyorum bile sorsan.
Seninle başladığım günden bu yana benim hayatım..
Seninle gözümü açtım, günaydınlarınla yaşıyorum.
Böyle avucumun içine alıyorum seni o kadar sahiplenmişim ki cebimde saklıyorum seni..
Aklımdan çıkarmıyorum ve seni yüreğimde taşıyorum.
Aklım ve yüreğimle seviyorum.
Sonra sevildiğim geliyor aklıma bir kez daha seviyorum, sahipleniyorum seni..♥ 


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi