28 Mayıs 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], ANLAYAMADIM

Kaç yıldır hep küçük bir sevgi aradım bulamadım
Mutlu bir yuvam olsun istedim olmadı kuramadım
Sevgi çok güzel bir duygu ama kimselere sunamadım
Yalnızlık,yalnızlık hep yalnızlık nedendir anlayamadım

Bazen artık sevmeyeceğim dedim sözümde duramadım
Bahtımın rüzgarına kapıldım deli gönlümü kıramadım
Gönülden gönüle koşan gönlümle bir gönülde kalamadım
Yalnızlık,yalnızlık hep yalnızlık nedendir anlayamadım

Hep ufak bir kıvılcım hissettim sandım ama alamadım
Birilerini sevmek doyasıya sarmak istedim saramadım
Hala çok acı çekiyorum nedendir kimselere soramadım
Yalnızlık,yalnızlık hep yalnızlık nedendir anlayamadım


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi