29 Mayıs 2011 Pazar

[cadilarmekani], SINAMA BENİ EY AŞK


Bilirsin,
en iyi sen
seni ben yalnız yüreğime
seni ben yalnız ömrüme
ben seni sadece düşlerime değil
ben seni hayatın kendisine yazdım
öyle bastırdım ki kalemimi
sen oldum çıktım
kendimde ben yokum artık...

Sen ki,
rüzgârlar estirip durdun soğuk soğuk
düğümledin iki esir kelimeyi boğazımda
nefessiz bıraktın boğuk
anladık acıman yok senin
ne olur artık uğrama bana...

Sen ki,
gücümü tükettin
kuvvetten düşürdün beni
her yalnız kaldığında yüreğim
denizdeki yılan oldun
ey aşk!
sana ne demeli?
dilim varmıyor...

İmrendirdin yaz sıcağında şubat karasına
çelişkilere mesken eyledin
yâr gözünden düşürdün bir de
ona da eyvallah
meğerse ne zararlar vermişsin bana
dönüp de arkana bakmaz mısın hiç?

Söyle bana
virane şehrime kim sahip çıkar?
sınama beni ey aşk!
beni yârla,
beni onunla sınama
yalvarıyorum sana...

Bilirsin,
en iyi sen
yeniğim...
evet yitiğim kayıplarda
misafir ağırlayamaz gayrı yüreğim
oklarını çek üzerimden
beni bana bırak...

Yoruldum.
nem şelalesinde düşlerim
sınama beni ey aşk!
kıyametim olma artık ne olur
felaketim olma...


--

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi