26 Temmuz 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], UMUT SENMISSIN,BEKLENEN SENMISSIN

Umut senmİŞsİn , beklenen senmİsŞİn

Gökyüzü elimde şimdi ama sahip çıkamadım içindeki yıldızlara...
Umutlarım gibi kaydılar onlarda tutamadım...
Öğrenmeyi ne çok isterdim sahip çıkmayı umutlarıma...
Ama kimse istedmedi...
Kimse müsade etmedi buna...
Küçük bir çocuğun elinden oyuncağını alır gibi aldılar tüm umutlarımı...
Ve beni öylece boynu bükük bıraktılar karanlık gecelere...
Yalvardım Allah'ıma yardım et şu kuluna...
Yardım et de umutlarımı hayallerimi tekrar kavuştur bana...
Hep beklenmedik anlarda gelirmiş ya insanın tüm istedikleri...
Bekledim ama hergün aynı hüzün kapladı içimi...



Beklemediğim bir günde geldin bana aşık ettin kendine...
Seninle birlikte umutlarımı ,hayallerimi de getirdin yanında ...


Yaşama sevincimi...
Çocukluğumu...
Gülüşlerimi...
Ve bir çok şeyi...

Aklımın her bir köşesinde sen varmışsın aslında ...
Kendime bile itiraf edemezken ilk başta...
Meğerse tüm gücümle haykırmışım dünyaya...
Seni çağırmışım gecelerime , seni istemişim hep...
Çünkü umut senmişsin , hayallerim senmişsin , yaşam senmişsin ...


Çocukluğum...
Gülüşlerim...
Oyunlarım ...
Gerçeklerim ...
Gecelerim ...
Gündüzlerim ...

Herşeyim senmişsin ...
Ve İYİKİ gelmişsin...

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi