29 Temmuz 2010 Perşembe

[cadilarmekani], SENİN ADINI AŞK KOYDUM

ADİNİ ASK KOYDUM SENİN

Gunes’in dogusu gibi doguyorsun dunyama.
Dogusuyla isittigi yuregimin buz sarkiklari damla damla çozulmeye baslayip,
Her bir damlanin çogalarak birlestigi, sevgiyle tasan bir selaleyi andiriyor adeta.
Ay’in dunyamizi aydinlattigi gibi,

Zifiri karanliklardan çikarip, isiklarini saçiyorsun etrafima.
Oyle buyulu bir isik ki bu, hayallerin gerçeklesmesi gibi, adini koyamadigim dusunceler gibi, kapimi her an çalacak beklenen biri gibi ..
Beklenen sen misin ? .....
Yoksa ask mi? ...
Hayir hayir, sen askin ta kendisi olmalisin.

Seni beklemek, açilan her kapinin ardinda seni aramak ..
Çalan her telefona sen diyerek kosmak, yine aramadi diyerek meraklanmak..
Beklenmedik anlarda seni karsimda bulup, mutluluklarin en guzelini hissetmek ..
En huzunlu anlarinda, huznunu kalbimde yasamak, sevincini sevincim, derdini derdim bilmek ..

Dogan her yeni gune, senin için hayir dualari ile baslayip, “gunaydin” diyen sesini duymak için, uykularin en tatlisindan uyanmanin sevincini yasamak ..
Bana bunlari hissettirdigin için..
Bu duygulari yasattigin için, adini ask koydum senin,
Sen askin ta kendisisin...
Telefonum her çaldiginda içim titreyerek “o ariyor” diyorsam..
Her ne kadar ses tonumu ayarlamaya çalisip,
Hala bunu basaramiyor ve yinede sesimin titremesine engel olamiyorsam...
Bana baktiginda, saç diplerimdeki firtinalara dur diyemiyorsam,
Gozlerine bakarak, denizlerin en derinlerine daliyor ve bir turlu çikamiyorsam ....
Ellerimi, titrek ve bir kor gibi yakiyorsa tenin..
Yuregimde alaboralar kopuyorsa eger....
Bunu basaran sen misin?.
Yoksa sen ask misin?...
Bana bu duygulari yasattigin ve hayatima girdigin için ..
Aski yalniz sana yakistirdigim için
Adini ask koydum senin ..
Sen ask olmalisin..



--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi