27 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], HANI NERDE


 
 
HANİ NERDE
Hani GÜLÜM diyordun yai

Hani benimdini
Hani canındım,herşeyindim
Hani nerde,
Nerde sevgin


Aşkın yalan,sevdan duman
Bir anda geldin
Bir anda sorgusuz sualsiz
Yasaklarda sevdim seni...
sevdim sevdim hemde çok sevdim seni
Bebeğim diyordum,
Gözbebeğim diyordum
Ben senin GÜLÜNdümcanındım hani
Gidişin ağır,
Yüreğim kanıyor,
Herşeyeçare olan

Yürek yangınına yok çare...
Yanıyor yüreğim,
Eriyor sevgim ,
Üşüyor ellerim
Sen yoksun artık





--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi