28 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SENSIN BIRTANEM

 
 
 
 
 
SEN BENİM HAYATIMDA OLDUĞUN SÜRECE

NE SEN KİMSEYE RAKİP

NE DE KİMSE SANA RAKİPTİR

        "ŞUNU UNUTMA Kİ,

                  SEN BENİM İÇİN DAİMA TEKSİN"

                             GÖZLERİNLE,SÖZLERİNLE,SAMİMİYETİNLE

                                VE TEMİZ KALBİNLE

                                    BENCE DÜNYADA SAHİP OLUNACAK

                                        EN GÜZEL İNSANSIN.......

Birgün soracaksın bana gülen gözlerinle

"Dünya mı" yoksa ben miyim?diye

Ben "Dünya" diyeceğim sen küsüp gideceksin

Oysa bileceksinki benim bütün "dünyam" sensin

Her rüzgar savuracak bir toz bulur

Her hayal yaşanacak bir can bulur

Her düş gerçekleşecek bir umut bulur

Eşi bulunmayacak tek şey "SENSİN" birtanem

 

--

 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi