28 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], GECENIN (GOZLERININ) KAHVERENGISI

 
 
Hep uzaklardan daldım gözlerine,
Öyle seyrederken kahverengi düşlerde bulurdum kendimi,
Ve kaybederdim kendimi..
Zaman da yalancıydı Sanki ve düşmandı..
Yanındayken çabucak akıp geçerdi..

Kaybolurdum işte renklerin en kahverengisinde,
Gözler bir renk yalnızca yüreğimde,
Tüm renkler kahverengi gözlerde,
Her bakışımda...

Her bakışın içime işlerdi,
Nefesim kesilir, bedenim titrerdi,
Gözlerinin kahverengisinde seyre çıkmak
Beni kaybederdi!

Gözlerinin kahverengisinde,
Hücrelerime kadar işlerdi,
İçim acımaya ve kanamaya başlardı,
Ruhum gezinirdi kaybolmuşluklarda,
Ve Senin rengin yayılırdı vücuduma.

Sessiz sessiz içim kanardı,
Her bakışını içime çekerdim,
Nefesin gibi..
Uzaktın belki, belki göremiyordum ama Yakındın,
Nefesim gibi..

Gece de şimdi kahverengiydi,
Geceyi yaşıyordum bir de Sensizliği,
Senszliği içime çekiyordum,
Bir de gecenin rengini,
Seni yaşıyordum Sensiz,

Acıtıyordu bazen o kahverengiler,
Ama o bile güzeldi.
Seninle!
Gecenin kahverengisiydi!
Gözlerinle acıtman bile Güzeldi!

Her yerde Sen vardın, Hep Sen vardın Yüreğimde,
Hep Sen vardın renklerimde,
En çok da gecelerimde,
Güzdüzleri vardın birde,
Her anım Seninle geçiyordu.

Hani gözlerine bakıyordum ya utanarak,
İşte o zaman farketmiştim onlardaki güzelliği,
O zaman vurulmuştum,
Ne güzel bakıyorlardı,
İtiraflara soyunuyordum bakarken,
Gözlerindeydim işte,
İtiraf ediyordum kendime,
Bakıp giderken dalıyordum birde,
Uzaklara..

Nereye götürüyordu beni bu renkler?
Bu kahverengiler?
Çok uzaklara götürüyordu
Ve dünyadan bile ayrılmıştım.
Korkmuyordum ama
Öleceksem bile
Ölmeliydim Gözlerinde!

Sensiz nefes almıyordum,
Her nefesimde de Sen vardın,
Sensiz bir saniyem bile yoktu işte,
Hem bendeydin,
Hem uzaktın..
Susmuştu yüreğim..
Sürüklüyordun onu istediğin yere.
Hesapsızca kabullenmiştim Gözlerinde kaybolmayı.

Nice sonra düşlerimi aramaya başladım,
Ama düş değil gerçekti,
Ve gecenin o kahverengisinde,
Gözlerindeydim.
O da yetmemişti, Kaybolmuştum!
Gecenin kahverengisinde kaybolmuştum.
Uyanmak istemiyordum bu gerçekten.
Sabah olmasın istiyordum.
Ama sabah oldu ve güneş geldi.
Gecenin kahverengisi yüreğimdeydi.





--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi