28 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], BEKLEYECEGIM

Kalbimde senin varlığın,bedenimde ben varım
Yüzümdeki tebessümüm tek gülücüğüm
Sabah uyandığımda yanımda olmayan
Heran benle ben olansın,
Yanımda olmasan bile sevgime değersin
Sen herşeye ama herşeye değersin
Uzaklarda olsanda sen benle benimlesin
İşte sen daima yaşanan,yaşatılan sevgilimsin
Seni görmesemde,kokunu hissetmesemde
Varlığını tüm bedenimde yaşadığımsın
Beni güneş gibi ısıtmasanda,
Karanlık gecelerde yanımda olmasanda,
Yalnızlığımı senle paylaştığımı anlamasanda
Sen,sevilmeye değer yarimsin vesselam
Birgün gelecek biliyorum
Beni arayacak ve bulacaksın
Ben senden vazgeçmedim vazgeçmem
Sen benim ebedi tek sevdiceğimsin
Seni küçük kalbimde büyüttüm
Bedenimde yaşatıyorum,
Gelmesende bekleyeceğim seni ebede kadar........





--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi