28 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SEN

 
 
 
 
sen benim damarımda kanımsın
sen benim gecemde ışıgımsın

sen benim kışımda baharımsın
sen benim dünyamda tek sevdigimsin
sen benim gördügüm en güzek kadınsın
sen benim rüyalarımın kadınısın
sen benim canımda canımsın
sen benim denizler dolusu aşk mürekkebimsin
seni benim çok ama çok sevdiğim ama hep özlemlerimsin
sen benim dünyamdaki bütün güzelliklerin pınarısın
sen benim kokladıgım en güzel kokularımsın

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi