31 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], BIRLESIYOR NEFESLER

Image Hosted by ImageShack.us


Birleşiyor Nefesler

Sevdiğim sen uyuyorsun denizi aşırı bir yerde
Yatağında sere serpe uzanmış
Dağılmış saçların etrafa
Gözlerinde mutlu çizgi
Dudaklarında mutlu bir tebessüm
Dağınık saçların daha da güzelleştirmiş duruşunu

Ben deniz aşırı bir yerde
Seni düşlüyorum, titremelerini duyuyorum
Yüreğinin güneş ışığında
Sevgi ile selam söylüyorum rüzgârdan sana
Sen uyurken okşuyorum saçlarını
Yavaştan sevdiğimi söylüyorum seni
Bulutlara, yağmurlara katıp iletsin diye

Sen uyuyorsun mutlu rüyalarda
Koşarken elimden tutmuş geniş kumsallarda
Ben seni düşünüyorum uzak olan yakınlarda
Sevgide birleşiyor nefesler
Atarken hızla yürekler
Sen uyuyorsun uzaklarda
Ben gözlerimde seni uyandırıyorum
Severken uyuyan yüreğini,
İsmail Türkmen


--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi