29 Temmuz 2010 Perşembe

m~a~k~a~r~n~a """""""" TAYYIP' in l yemini """arşivden

""""" Y,,,,,,,n 19
                                   TAYYIP' in Rezil yemini arşivden
 


Tayyîp Erdoğan'ın 1980'li yıllarda arşivle nen, Kuran Kursu'nda ettiği
bilinen ve Trabzon askeri arşivinde mevcut bulunan Atatürk aleyhindeki
ünlü yemini:

Ben muhterem Müslüman ümmetindenim . Türkiye dinsiz, laik bir memleket
haline getirilmiş olan Mustafa Kemal dinsizliği ile kendimi savaşa
adayacağıma, Türkiye'yi bir din ve şeriat devleti haline getirmek için
mücadele edeceğime, Kemal Paşa zamanında çıkarılan dinsiz kanunların
tatbikini önleyeceğime, kısa zamanda ümmet esasına dayanan, şeriat
devletinin kurulması için çalışacağıma; dinim, Hatta ve bütün
mukaddesatım üzerine yemin ve kasem ederim.'

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi