31 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], SEN MUTLU OLASIN DIYE

Image Hosted by ImageShack.us


Güzelliğin akıl koymadı aldı,
Hasretin dertlerden dertlere saldı,
Çekmediğim çile, acı mı kaldı?
Sen mutlu, huzurlu, olasın diye...

Üzmedim hiç seni, kırıp gitmedim,
Bir kez olsun kötü heves gütmedim,
Bırak şikayeti, sitem etmedim,
Sen mutlu, huzurlu, olasın diye...

Can koydum yoluna, gül mü dermedim?
Ne yapsam nafile, bir gün görmedim,
Çırpındı da nefsim, fırsat vermedim,
Sen mutlu, huzurlu, olasın diye...

Ne kızarım sana ne de küserim,
Doğrudur gözünde neyse değerim,
Boynum kıldan ince, yine eğerim,
Sen mutlu, huzurlu, olasın diye...

Mümtaz Beğen


--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi