28 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], HAYALDEN DE OTE

Hayaldende öte bir sevgisin içimde yaşayan

Sesini duymasam bile görmesemde yüzünü

Gözümde canlandırdığım en güzel duygusun sen

Sürekli içimde bir kıpranış,sen olduğun zaman

Bağladım gönlümü baharının rüzgarına

Alıp gitsin beni nereye isterse  istesin sürüklesin yeterki

Uçsuz bucaksız engin denizlere götürsün sevdan beni

Dedim ya hayaldende öte bir sevgi bendeki

Ben elime kalemi aldımmı bırakmam yazarım

Duygularımı sevgimi,aşkımı anlatırım sevdiğime

İçinde bulunduğum şu çıkmaz girdapta

Beni ancak bahar rüzgarları kurtarır,kurtarırsa?

Beni sana çeken o duygusallığım varsa aşktan birtanem

En güzel iki kelime varya

Hani hep dudak arasında çıksın diye beklenen

Çok anlamlı,geniş kapsamlı içeriği büyük

Seni Seviyorum,diyebilmek istediğim en güzel kelime

Hayat buya,olacak ya kader seni bana verecek ya

Dua ise dua ederim gerekirse sana gelirim

Okulun zili çalıpta tenefüsü bekleyen çocuklar gibiyim

Onlar koşar gider oyuna yada kantine

Bense seni özlerim,seni yaşarım içimde

Sen benim içim hayaldende ötesin sevgilim....

Anlarsan bu yazdıklarım sana

Belki uzaklardayım belki ondan karamsarsın

Bilki sana yüreğin kadar yakınım

Her nefes alışımda içimdesin,kalbimdesin

Şuan benim yaşadığım en güzel duygusun

Seni kalbime,sevgime,aşkıma davet ediyorum

Söyle bana bahar gözlüm sende beni sever misin?

--

 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi