31 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], SENINLE

                                                                                                                     Image Hosted by ImageShack.us                             
 
 
 
                                                                                                                                          Seninle                

                           

varlığın muhteşem bir mucize gibi

varlığın cenneti dünyada yaşamak gibi

sesini duymak sonsuz bi hayala dalmak gibi

seninle ne olursa paylaşmak

rüyada gezinmek gibi

seninle aşkı yaşamak

ölümsüzlüğün sırrına ermek gibi.

çorak yüreğime yağan

bereket yağmuru gibisin....

yeşeriyorum

filizleniyorum

kök salıyorum hayata

yeniden durmadan.

yüreğimde kışa yer yok

yağdırdığın bahar yağmurlarıyla

her daim yaşıyorum artık

güneşli aydınlık baharları...

 

SENİ ÇOK SEVİYORUM.......

SENİ ÇOOOOOOOKKK SEVİYORUM BİrTANEM......    

 

Ertürk ULUG



--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi