28 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SENI SEVDIGIMI ANLA

Sen içime çektiğim sigara gibisin

Her aklıma geldiğinde dumanımdasın

Her yerde sen varsın güzelim

Baktığım gördüğüm ve de göremediğim her yerde

Samsun’un tüm sokaklarında

Gezdiğim yollarda,

Her köşe başında,

Benim küçücük kalbimde

İçinde çok anlam ifade eden yerde

Sen umudum, özlemimin adısın gönlümde

Şimdi içimde yaşattığım hayalinle yanımdasın

Bak sesleniyorum herkes duysun diye

Seviyorum binlerce defa seni özlemimde

Hiç kimse senin gibi olmadı, olamazda

Sevgim hiç kimseyi senin kadar yaşatmadı

İçimdeki meçhul sevgili

Seni aradım , seni sordum çiçeklerden

Kokunu aldım papatyalardan

Kalbimde yaşattım sevgini

İçime attım sensiz sevgini

Yanımda olmasan bile

Beni sevmesen, istemesen de

Ben seni her zaman seveceğim

Acaba bir gün seni yanımda görecek miyim?

Yaşamak özlemsiz,

Özlem sevgisiz,

Sevgi de sensiz olmuyor

Unutma yalnız gülüm

Sevmek daima beraber olmak değildir

Sen yokken bile seninle olabilmektir

Sensizlik ölüm kadar acı,

Varlığın yaşamak kadar kutsal,

Sen nefes kadar değerli

Canım kadar değerlisin

Gözlerimin içine bak ta

 Seni ne kadar sevdiğimi anla

 

--

 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi