31 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], OLUMUNE SEVIYORUM

Image Hosted by ImageShack.us


Aşka dair her şeyimle seviyorum seni
Kafiyeleşmiş duygularımı
Sende şiirleştiriyorum
Roman olmuş bütün hayatımın
Senden öncesi yok diyorum
Bakan gözlerimin en masumiyetiyle
İnceliyorum tepeden tırnağa seni
Tutuklanmış bedenimi
Sende özgürleştiriyorum inan bana
Bütün çiçeklerin kokusunu
Sende hissediyorum
Anlamlı hayatımın ilk cümlesini
Sende kuruyorum SENİ SEVİYORUM
Biten her şeye sen ile
Tekrar başla diyorum
Şarkılarımın ezgilerini sen ile zenginleştiriyorum
Yeni doğmuş bebeğin
İlk anne deyişinin heyecanı gibi
Aşkın ilk cümlesini sana kuruyorum
SENİ SEVİYORUM
Leyla’lara Mecnun’lara meydan okuyorum
İçimdeki sevginle
Sevgisiz ölen insanlara
Hayatın en büyük cezası olmuş diyorum
İsterse ölüm şimdi gelsin korkmuyorum
Çünkü ben seni
Ölümüne SEVİYORUM.

Hanım Zeyrek


--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi