30 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], MUTLU SONLA BITEN HIKAYEN OLAMAM

MutLu sonLa biten hikayen oLamam..

Mutlu Sonla Biten Hikayen Olamam!

Bu evin içine yaLnızLık qirdiqinden beri ..

Her odası darmadağın, tıpkı ruhum qibi..

Mutlu Sonla Biten Hikayen Olamam!

Ya a$k bitti, ya zaman..
İkisinden biri…


HaLa yanımda qözya$ımın izLeri…

Mutlu Sonla Biten Hikayen Olamam!

Artık susuyorum… SözLerim bitti..

Bu kez qidiyorum.. sahiden bitti….

Mutlu Sonla Biten Hikayen Olamam!


MutLu sonLa biten hikayen oLamam..


ELLerinden tutsam iyiLe$mez yaram..

Mutlu Sonla Biten Hikayen Olamam!


Yüzüne baksam.. Aynı a$kLa bakamam..

SevgiLim ho$çakaL…Yüzüme yaLanLarLa
Baktıqından beri..
AkLımda bir karma$a
İçimde acı izLeri..


Ya a$k bitti, ya zaman..
İkisinden biri…

HaLa yan**ımda qözya$ımın izLeri…

Mutlu Sonla Biten Hikayen Olamam!


Savruk bir eLdim ben..

TutamAdın..

Aktım..

Mutlu Sonla Biten Hikayen Olamam!


Güzçsüz bedendim ben..
Ardından yokLuğuna baktım..



--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi