29 Temmuz 2010 Perşembe

[cadilarmekani], HERGÜN AŞK

Her gün aşk
Yumuşak şeker pembesi yastıklar
Sıcak bir kase çorba, sobada çıtırdayan odun
Kalın tüylü battaniyeler altında sarılmak, uyumak kollarında
Sessizlik, sakinlik, konuşmazsak sonsuz bir huzur
Alışveriş biraz telaşlı birbirimize kızarak, zevklerimiz pek de uymuyor
çünkü
Yemek yapmak güzel senden öğrendim çoğunu
Akşamları küçük kanepede ara sıra sohbet etmek ufak sesle
Yılda bir kez sinemaya gitmek orda uyumanı izlemek çıkarken yine de elini
tutmak
İşte bu benim diye
Hediyeler, bazen anlamsız gelse de sana yılbaşı doğum günü bayramlar
Yine de pasta kesmek, kutlamak
Sonra plan yapmak, ev eşyası bakmak arada para harcamayalım dediğimde
çatılan kaşların Kumanda savaşın, sadece pazar değil her akşam kaçırmadığın
maç yorumların
Bir zamanlar sen evde beni beklerken her gün işten nasıl çıkardım, nasıl
koşarak gelirdim
Seni evde saklamak için neler yapardım
Sabaha kadar uyumaz Allahım benim bir sevgilim var bu ne muhteşem derdim
Nefesini dinlerdim sen uyurken
Seni kaybetme korkusuyla bir hüzün bir telaş aylarca sürükledi beni sen
nereye çekersen Sonra fark ettim ki sen bir yere çekmiyordun ben
itekliyordum
Ben yalnızlığıma çaresizliğime bir çare arıyordum, ben seni sevmeyi
seviyordum.
Beni her kırdığında her yıktığında ağlıyordum, evet ayrılmak istiyordum
Sen hiç söylemedin ama ben cesaret edebiliyordum
Başkalarına aşkım demene, sen benim için ilkken benim sana son olmama
kızıyordum
Yine de ayrılamadık işte
Seninle her bitişin bir başlangıcı oldu, hem belki daha kalın iplerle
Bir şey vardı ki haklıydım
Her ağlattığında beni o damlalar cam kırıklarıydı kalbime batan
Sana söyledim bir gün çok incitecek bunlar beni
İşte o zaman ben de seni acıtacağım elimde olmadan
Beni dinlemedin
Uzun zaman geçti ve fark ettim ki bana ihtiyacın benim sana olduğundan daha
fazla.
Seni kıramadım devam ettim, edeceğim de
Anneni seviyorum, kız kardeşlerini babanı da, onlar benim de ailem olacak
Bu düğün olacak
Hiç istemediğim halde hiç istemediğim şekilde
Sen mutlu ol diye
Sana söz verdim sen bir kez daha yıkılma diye
Bazen gözlerime bakıp eskisi gibi sevmiyorsun hissediyorum dediğinde
Saçlarını okşuyorum anlamandan ürküp
Bana, aşk yok bebeğim o sadece hikayelerde filmlerde olur "saçmalık"
dediğinde
Benden aldığın aşk sandığım da tükenmiş
O heyecan, o neşe, o korku, o tutku o kadar eski ki şimdi
Benimle olman için
Senin için
Vazgeçtiğim şeyin ne olduğunu bilseydin
Hayallerim, rüyalarım, kişiliğim
Yeri geldi onurum, hepsi yerle bir oldu
Sen istemiyorsun diye vazgeçtiğim her şey bir yana bütün dünyayı al koy bir
tarafa ama
Senin için vazgeçtiğim şeyi bir anlasan
Her sabah uyanmama sebep olan
Hayatımda ilk kez ölmeyi değil yaşamayı öyle kuvvetle hissettiren bir şey
Hayallerimi hatırlatan
Hala her şey için umut olduğunu gösteren
Çocukluğum kadar sevinç veren
Ayaklarımı yerden kesen
Mutluluk şarkıları söyleten
Bana "sen ne güzel bişeysin sen en güzel bişeysin" diyen
Seninle olmasa da öğrendim
Aşk çok güzel bişeymiş…



--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi