31 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], SEVDIM SENI

Image Hosted by ImageShack.us


Sevdim Seni

 

Akşam oldu her yer karanlık, güneş gitti

Sahilde tek başıma kaldım

Düşüncelerde

Hüzün kapıları bir bir açıldı

Oturup bir kayaya

Uzattım ayaklarımı suya

Akşam oldu boynum bükük

Düşlerimle baş başa kaldım sahilde

Saçların uzaktan dalgalara benzedi

Düşüncelerde

Serap oldu gözlerimde

Kokusu geldi

Gözlerin yıldız olup

Kamaştırdı bakışlarımı

Sevindim akşama inat

 

Sahilde kaldım akşamla baş başa

Düşlerime geldin ağır adımlarla

Ellerini tutup

Başını omzuma yasladın,

Sokuldun üşüyen gül gibi

Sarıp kollarını belime

Nefesini hissettim

Sahilde yalnızlığımda

Yürek atışlarını dinledim

Sevdim seni akşama inat

 

Yağız gölgeler yaklaşırken ayakucuma

Sessiz yaklaşmalarınla sokuldun yanıma

Akşam yalnız kalmıştım sahilde

Gül kokulu çay nefasetinde

Yudumladım sende sevgiyi

Düşlerimde sevdim seni

Akşam yalnızlığına inat

Sahilin serinliğinde

Senle mutlu oldum

Sevdim seni

 

İsmail Türkmen




--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi