27 Temmuz 2010 Salı

[cadilarmekani], UYUYAMIYORUM SEVGILIM

Senin Yüzünden Uyuyamıyorum
 
 
Yüreğimi yakan gözlerin geliyor aklıma.
Kalbimi kanatan sözlerin takılıyor kafama.
Gelmiyorsun ya bir gün olsun yanıma.
Senin yüzünden uyuyamıyorum sevgilim.

Bir kez bile iyi geceler demiyorsun.
İyi uykular öpücüğü vermiyorsun.
Bitanem, aşkım deyip sarılmıyorsun.
Yokluğundan uyuyamıyorum sevgilim.

Sevdiğin şarkılar çalıyor radyolar da.
Hayalin canlanıyor odamda.
Düşündükçe seni hala o adamla.
Senin yüzünden uyuyamıyorum sevgilim.

Yokluğun bir dağ gibi üstüme çöküyor.
Ne yana dönsem elim boşa düşüyor.
Özledim, göresim geldi tenim üşüyor.
Yokluğundan uyuyamıyorum sevgilim.


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi