31 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], ARTIK YOK

artık kalbim yok ağladığımda sana

düşündüğümde seni artık kalbim yok

seni anlatırken birilerine, atmıyor kalbim

atmıyor kalbim seni gördüğümde rüyalarımda

istediğin gibi yaptım; artık kalbim yok !

küçük bir velede verdim onu, oyuncak niyetine

fırlattım attım doyursun karnını diye bir sokak

köpeğine

suda sektirdim bir kiremit parçası gibi

ve bekledim batmasını

bekledim batmasını yanan bir gemi

nasıl ağlayarak denize dökülürse

 

istediğin gibi yaptım; artık kalbim yok!

artık kalbim yok baktığımda eski resimlere

özlediğimde seni

arta kalmış bir kalbim yok!

YOK!

 

Küçük İskender


--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi