28 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], ASIK OLDUM BEN SANA

 
 
Dün akşam seni görünce birden karşımda

İçim içime sığmadı çok özlemişim seni

Kalbim sökülürcesine sanki yanımdaydın benim

İçime öyle bir karanlık çöktü ta derinden

Seni diliyorum her an rabbimden

Öyle güzel yaratmışki seni, o  yaradan

Binlerce şükürler olsun seni bana verdiği için mevlaya

Sanki asırlar olmuş seni görmeyeli birtanem

Seni hissediyorum içimde görmesemde yüzünü

Veda etme,elveda deme sakın görüşürsek birgün seninle

Sanmaki  hayalin gözlerimde kaybolur

Sensiz bu dünya bana cehennem olur

Bir düş gibi büyürsün ıslak gözlerimde

İnadına sever,inadına beklerim seni

Sen benim birtanem,

Gönlümde efsanem,

Kalbimde prensesim

Mutlu bekleyişim,

Müjdeli haberimsin

Kalbimi verdiğim tek sevgilimsin

Görmeden aşık oldum inan ben sana

Seni sevdim seni bilirim

Senden öncesi yoktu,sonrası asla olmayacak

Paylaşmam kimseyle sonsuz olan aşkımı

O kadar kahrediyor ki seni görememek

Gözlerin heran hayalimde,sözlerin kulaklarımda olacak

Bana acı veren tekşey sensizlik

Ellerin ellerini tutacak elbet

Gözlerim gözlerine bakacak mutlak

Sensizliği yaşamak çok zor olacak

Mazide kalmayacak aşkımız gelecek Aslan yanına

Sana hayatını sunacak,belkide diz çökecek önünde

Ne olursa olsun onun sevgisini reddetme

Binlerce defa söylüyorum

Seni çok ama çok seviyorum.........

--

 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi