29 Temmuz 2010 Perşembe

[cadilarmekani], SENINLE

Hani geceler vardır yıldızlar dökülür sokağın tavanından...çatılara iner mehtabın yansıması...hani umutlar
vardır yollara döşenen, Arnavut kaldırımları misali...Gölgeler
vardır hani, ıssız köşebaşlarında uzayan...gelmezsin
bilirim...neredesin...Sessiz sedasız hıçkırıklar duyulur geceyi
yırtarcasına...beklerim umutsuzca, gelişini...bazen...bazen martı
çığlıklarına eşlik eder, onlarla söyleşirim...uzaklardan bir
vapur düdüğü yırtar gecenin sessizliğini...böler düşlerimizi
en güzel yerinden acımasızca... ve sen... sen... bilmem ki kimin gözbebeklerinde durursun... 
hangi bakıştadır yüreğinin
yansıması... gözyaşlarım öylesine güçlü ki...ağlasam kıyamet
kopacak sanıyorum...bilsen...bilsen yüreğimde ne depremler
kopar...neler yok olmaz ki sensizliğin umarsızlığında...hangi
yıldırımlar yakar yüreğimi bilmezsin...bir yudum sevgine muhtaç
gönül bahçemin çiçekleri, açabilmek için...zemheri ayazında
bırakıp gittin yüreğimi, üşüyorum...bu kadar zor mu idi seni
seviyorum demek...ama, hayır...bir şey söyleme...korkuyorum
kaybolursun...ya temelli gidersen...ben seni sensiz de severim
bilirsin...git...dilediğin bahçede aç, dilediğin gözde yansısın
hayalin...dilediğin gönülde yağdır yağmurunu...yeter ki sen mutlu
ol...
Bilir misin sevgi ne demektir...vermektir...vazgeçebilmektir her
şeyden...bir şey hariç...BEN SENİ SEVMEKTEN ASLA VAZ
GEÇMEYECEĞİM...
 ama seni özgür bırakıyorum...bil ki sevgi
özgürdür...zincir vurulamaz sevgiye...coşkun bir seldir bazen,
sürükler götürür seni, zamanın ötesine...sevgi gönüllü
tutsaklıktır aynı zamanda...ben kendimi müebbede mahkum ettim
seninle...


--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi