31 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], ICINDE SEN OLAN HERSEYI SEVDIM


Harfleri sevdim.. adını oluşturan
Kelimeleri sevdim.. senli harflerle olu
şan
Cümleleri sevdim.. öznesi sen olan
Ve hayaller kurdum.. içinde binlerce senli cümleler olan
Kurdu
ğum hayalleri sevdim
Sonra içimi seninle
ısıtan.. yanmaları sevdim..
Senli hasretlerden.. hasretleri sevdim
Seni özlemekten.. özlemeleri sevdim
Seni beklemekten.. ve beklenenin sen oldu
ğu hastane bahçelerinde beklemeleri sevdim
Her beklemenin ard
ından gözlerimde gülüşünü sevdim..
Evet..
Gülü
şünü sevdim.. gülleri andıran
Gülleri sevdim.. yüre
ğin gibi olan yüreğini sevdim..
Mevsimleri sevdim.. eylülleri do
ğuran
Eylülleri sevdim.. seni bana tan
ıştıran
Gözlerini and
ıran yıldızları sevdim.. her gece bana bakan
Birtek geceleri sevmedim...
İçinde sen olmayan... 

 

Emin Karaduman




--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi