29 Temmuz 2010 Perşembe

[cadilarmekani], DUY SESIMI

Duy Sesimi

   Gözlerimi gene çevirdim ayrılığa;  
    Ağlamak zor be aslında...  
     Yaşıyorum evet!!  
      Ama tuhaftır gene sana....  
      Yüzüm gülüyor ama sesim donuk,  
       Kalbim yüreğinde ağırlanmayan bir konuk,  
       Bir köşesinde bağırıyorum,  
       Çok çalıştım sesimi duyuramıyorum...  
       Vazgeçtim... Vazgeçtim.  
      Şimdi kendimi yaşıyorum!  
     Çok özlersem elime kalemi alıp yazıyorum  
    Başımı kollarıma yaslayıp seni düşünüyorum,  
   Seni her gün yüreğimdeki aşka yazıyorum...

--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi