31 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], CAN DEDIGIN HEP YANINDA OLMALI HEP SENLE

Can Dediğin Hep Yanında Olmalı Hep Senle 
 
Gecenin bittiği şu dakikalarda,
Güneş damla damla çoğalırken sabağında...
Hasretinden ben,
Damla damla eriyorum yokluğunda…

Sensiz ben;
Dört duvar arası yalnızlığımda,
Yokluğunu soluyorum çaresizce…
Ve her nefes alış verişlerimde,
Yokluğun beni üşütüyor sevgili...

Şimdi ben, yalnızlığına demlenmiş,
Yokluğunla baş başayım…
Yokluğun kanatıyorken içimi,
Yetimliğinse ağlatıyor gözbebeklerimi…

Gözyaşlarımın ıslaklığıyla,
Buğulanırken göz bebeklerim…
Ortalık şimdi alaca karanlığında...
Yaşlarsa;
Süzülüyor göz bebeklerimden, damla damla...

Ve ben alaca karanlıkları hiç sevmiyorum…
Ya gündüz olmalı…
Ya hep gece…
Can dediğinse;
Hep yanında olmalı…
Hep senle… 
 
Serap Sönmez


--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi