28 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SEN VARYA SEN

SEN VARYA

         Nasıl anlatsam ne desem bilmem ki?

            Seni nasıl tasvir etsem resimlerimde

               Sen ki gönlümün sultanı

                 Bahçemdeki gülüm

                  Güldeki dikenim

                   
 
 
 
 Ne gül dikensiz olur, nede ben sensiz

                       Yaşıyorum ama bak nedensiz ve sensiz

                          Ya sen gel bana, ya da ben geleyim sana

                             Sen var ya vazgeçilmez sevdam

                                 Derdim, kederim, üzümtümsün sen

                              Gözümden akan kanlı yaşım oldun sen

                          Kalbimde yaşattığım kara sevdamsın

                    Varlığını hissetirip , yokluğunla yaşatan

               Sen var ya sen işte sevdiğim tek kadınsın

           Anlatamasam bile sadece yaşadığım

     Resmine bakıpta avunduğum hayalim

Rüyamda görüpte yanına gelemediğimsin…….

--

 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi