30 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], SENI SEVIYORUM DERMISIN?

 
 
 
Hayatın kıvrımlı yollarında seninle yürüsem.
Aşkın elinden tutmuşken sana yol göstersem.
Sabah güneşini yakasından tutup odana getirsem
Rüzgarlara utanmadan seni sevdiğimi söylesem
Emanet olan canımı senin için feda etsem.
Tutup ellerimden bana seni seviyorum dermisin?

Nasıl oldu da ben seni bu kadar çok sevmişim
Asıl önemli olan ben sana herşeyimi vermişim
Bunca söz bilmem ne anlam ifade eder sana
Şarkı sözlerinde artık mutluluk kırıntıları arama
Artık ellerimden tutup bana seni seviyorum dermisin?


--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi