31 Temmuz 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], SEVGI EKTIN YUREGIME

SEVGİ EKTİN YÜREĞİME   
 
Bir sevgi ektin yüreğime sarmaşık türü
geliştikçe kök salıyor damarlarıma
sen olup dolaşıyor damarlarımda
gece karanlığına sarıyor bedenimi
sanki sen gibi,bir sevgi ektin yüreğime

gözlerine bakıyorum
hayat var duygularıma yağan,
sen gök yüzü ben kuraklaşmış toprak
içiyorum sensiz anlarda sevgiyi
damlama yönetiminde, topluyorum yüreğime
sen yaşayasın diye gözlerimdeki bakışta

bir sevgi ektin yüreğime sarmaşık türü
gök yüzüne uzanıp yıldızlara sarıyor
bedenimden çıkan ruhumu sevginde
seni yaşıyorum gök yüzünde

bir sevgi ektin yüreğime sarmaşık türü
kök salıyor bedenimde her hücreye sevgini zekrediyor
öz sularına katılmış seni düşlerimden alıp
gerçeğime ,ellerinden tutuyorum
sardıkça sevginin kökleri beni
sevgini yaşıyorum gerçek, dünyamda

bir sevgi ektin yüreğime sarmaşık türü
sen açıyor çevremdeki bütün çiçekler
eğilip kokluyorum her birini,
hepsinde tek bir koku var,
imbatla gelen senin kokun,
sevgin sarıyor bütün duygularımı
bir tek duygu kalıyor,
sana olan sevgisin aynı
 

İsmail TÜRKMEN


--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi