28 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], HOSGELDIN GULUM

Nihayet geldin demek sessiz sedasız

Günlerdir ne bir haber verdin ne de selam yolladın

Biran seni kaybettim diye gerçekten korkmuştum

Ama hayatta olmana o kadar sevindim ki

Anlatılmaz duygular içerisindeyim şuan

Hoşgeldin mühür gözlüm,hoşgeldin sefalar getirdin

Gidişin o kadar canımı yakmış olsada

Geri dönmene çok sevindim

Ne bir ses ne bir haber yoktu kaç gündür

Aradım,aradım,ama ulaşamadım sana

Aradığınız kişiye ulaşılamıyor

Lütfen sinyal sesinden sonra mesaj bırakın

Bıktım usandım defalarca bu sözü dinlemekten

Ama herşey geride kaldı...

Sen geldin ya ,artık  konuşabileceğim

Sana, seni hala ne kadar sevdiğimi,

Seni ne kadar özlediğimi,

Seni nesıl beklediğimi,

Sonsuzca istediğimi söyleyebileceğim

Senin kokunu o kadar özledim ki,

İçimi çektikçe,içime dolan teninin kokusunu

Hayalimdesin daima hiç gitmedin ki zaten

Ne desem ki sana bilmemki balım

Sen benimsin,

Sen her halinle güzelsin

Her zaman kalbimdesin

Ve benim tek sevdiğim olacaksın

Senin herşeyini özledim canım canım aşkım

Hoşgeldin gönlüme baharlar getirdin........

 

--

 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi