28 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], ISTERDIM

Ellerini ellerimde tutarak seni hissetmek isterdim

Leyla ile mecnun gibi çöllerde dolaşmak isterdim

İlk defa seni sevmek,senle olmak isterdim

Faydasız biliyorum ama seni görmek isterdim

Deli olup etrafında dönmek isterdim

Ey canımın cananı,kölen olmak isterdim

Durdur zamanı geriye,senin ilkin olmak isterdim

İnsanlığından nasib almak,sende ben olmak isterdim

Muradım seninle başbaşa,kalbinde tek olmak isterdim

Seni gördüm ya hep senle olmak isterdim

Aşığım sana biliyorsun,sevdalın olmak isterdim

Nereye varacaksa varsın, benim olmanı isterdim

Ayrılık mı?Asla ölmeyi tercih etmek isterdim

Aslan'dır benim adım cansuyun olmak isterdim

Şimdi kimse bilmesede eşim olmanı isterdim

Kıyametim olsanda yine seni sevmek isterdim

Irama benim gözümden,gönlünde can olmak isterdim

Maliyani şeylerle uğraşma boşver aşkım,senin için hayatımı vermek isterdim

--

 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi